0766.49.77.65
Luni - Vineri: 10:00 - 20:00
Sambata: 10:00 - 18:00
Duminica: Inchis
Informatii & comenzi
0740.09.09.54
0726.87.64.47
0766.49.77.65

Termeni si conditii

Operatorul www.invitatie-de-nunta.ro este SC Karin Events SRL, societate comerciala cu raspundere limitata, denumita "operator", in a carei proprietate exclusiva se afla domeniul.

Folosirea acestui site (insumand toate paginile web sub acest domeniu), precum si a tuturor informatiilor, datelor, textelor, imaginilor sau a oricaror altor materiale din site, denumite toate la un loc "continut", confirma liberul consimtamant al utilizatorilor de a accepta, in totalitate, termenii si conditiile site-ului www.invitatie-de-nunta.ro

Operatorul isi rezerva, oricand dreptul de a opera schimbari in termenii si conditiile de utilizare a acestui site.
Folosirea in continuare a site-ului dupa modificarea sa, reprezinta implicit acordul utilizatorilor cu privire la noile schimbari/modificari efectuate de catre operator.

Toate promotiile prezente pe site-ul www.invitatie-de-nunta.ro sunt valabile in limita stocurilor.

Ne rezervam dreptul de a livra comenzi catre clientii care nu au ridicat un colet sau au adus orice fel de prejudiciu firmei noastre doar dupa plata integrala in avans a valorii comenzii.


Drepturi de autor:

Intregul continut al site-ului www.invitatie-de-nunta.ro este proprietatea Operatorului si a furnizorilor sai si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor (Legea nr.8/1996) cu completarile ulterioare.
Folosirea, fara acordul Operatorului, a oricaror elemente enumerate mai sus, se pedepseste in conformitate cu legile in vigoare.
Fotografiile si datele prezentate de catre Operator sunt folosite cu acordul Furnizorilor.


Declinarea responsabilitatii:

Operatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau greselile de afisare pe site, in ceea ce priveste preturi, caracteristici, imagini, etc. Operatorul nu este raspunzator de erorile sau omisiunile care pot interveni in redactarea sau prezentarea materialelor de pe site. Informatiile publicate corespund realitatii la momentul inscrierii lor pe site sau al actualizarii diverselor pagini ale site-ului.

In eventualitatea in care pretul produsului sau caracteristici ale acestuia, au fost introduse gresit in baza noastra de date sau afisate gresit, iar comanda nu a fost inca livrata, Operatorul isi rezerva dreptul de a anula livrarea comenzii si de a a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.

Operatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru informatiile referitoare la stocuri primite de la furnizori. In cazul in care un produs apare ca fiind pe stoc, iar dupa plata avansului suntem anuntati de catre furnizori ca produsul nu mai este in stoc, acest lucru ii va fi comunicat clientului care are 3 optiuni: 1. dupa comunicarea termenului oferit de furnizor pentru reintrarea in stoc, poate opta sa astepte pana la intrarea in stoc a produsului, sau 2. isi poate alege un alt produs de pe site, urmand a i se returna diferenta de bani daca pretul acestuia este mai mic, sau va plati diferenta, daca pretul acestuia este mai mare, sau 3. poate cere returul avansului, retur care se va face confirm prevederilor legii.

Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu informativ, iar produsele pot diferi de imagini in orice mod.

Valoarea maxima a obligatiilor Opetatorilui fata de client, in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare, este egala cu valoarea sumelor incasate de Operator de la clientul respectiv pentru produsele aflate in cauza. Operatorul nu poate fi facut raspunzator pentru cheltuielile conexe (transport, comisioane bancare, etc.) sau alte prejudicii cauzate clientului datorita nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare a produsului/produselor.


Termene de livrare:

Termenul de livrare standard este de 4 zile lucratoare de la plata avansului pentru comenzile in regim standard, 3 zile lucratoare de la plata avansului pentru comenzile in regim de urgenta si 1 zi lucratoare de la plata avansului pentru comenzile expres.

In pagina fiecarui produs este afisat termenul de livrare pentru acel produs. In cazul in care aveti mai mult de un produs in comanda si nu doriti sa le primiti in colete separate (si sa platiti cate o taxa de livrare pentru fiecare expeditie), termenul de livrare a comenzii va fi termenul de livrare cel mai lung dintre termenele de livrare ale produselor comandate.

Firma noastra isi rezerva dreptul de a modifica termenul de livrare in functie de volumul comenzilor.

Produsele pentru care nu s-a ales serviciul de asamblare se livreaza nesamblate.


Matrita produsului

Dupa ce ati facut comanda, veti primi pe mail in 1-2 zile lucratoare matrita textului, asa cum va arata pe invitatie.

Imprimarea se face la imprimante cu jet de cerneala, motiv pentru care nu putem imprima auriu si argintiu (care sunt culori serigrafice).

Textul trebuie citit cu mare atentie, in special la nume, date si diacritice si cu ajutorul sistemului din pagina sa alegeti daca este corect, caz in care aprobati matrita, sau daca mai trebuie facute modificari. Ne puteti trimite modificari de oricate ori este nevoie pana cand textul si aranjarea in pagina sunt corecte.

Modificarile se trimit dand click pe linkul "Dati click aici daca matrita este incorecta" de sub matrita. In maxim 24h veti primi matrita modificata.

Info: in functie de setarile monitorului dvs., culorile pe care le vedeti in matrita pot sa difere de culoarea reala a invitatiilor dupa imprimare. Pentru a fi siguri ca invitatia si textul tiparit au culorile la care va asteptati, va recomandam sa alegeti unul dintre serviciile Comanda mostra si Invitatie demonstrativa.

Aprobarea matritei se face dand click pe linkul "Dati click aici daca matrita este corecta" si bifand cele doua casute de la paragraful "Confirm corectitudinea informatiilor": "Toate datele si orele sunt corecte" si "Toate numele si adresele sunt corecte"

Din momentul in care aprobati matrita, va asumati faptul ca textul este corect si responsabilitatea vis-a-vis de corectitudinea textului si aranjarea in pagina a matritei este a voastra.


Ce se intampla daca exista o eroare de tiparire?

Daca vei constata vreo eroare de tiparire, te rugam sa ne contactezi in termen de 4 zile lucratoare de la primirea produselor. Comanda va fi retiparita in regim de urgenta.

Daca eroarea s-a produs din vina noastra, clientul nu va trebui sa mai plateasca nimic.

Daca eroarea s-a produs din cauza transmiterii incorecte sau incomplete a datelor de catre client, sau daca eroarea exista in matrita pentru care clientul a dat bunul de tipar, acesta va achita suma aferenta noii comenzi inclusiv transportul.

Conform cu legile in vigoare, operatorul nu poate fi responsabil de neexecutarea sau executarea defectuoasa a comenzilor care s-ar datora clientului (lipsa informatiilor necesare sau prezentarea incompleta a lor, etc.), actiunilor imprevizibile si insurmontabile ale unei terte persoane sau cazului de forta majora.

In cazul executarii defectuoase a unei comenzi, din vina expresa a operatorului, acesta din urma nu poate fi tras la raspundere decat pentru returnarea sumei achitate de catre client sau prin refacerea comenzii. Suma va fi insa returnata sau comanda va fi refacuta numai cu conditia ca produsele trimise sa se returneze in starea initiala in care au fost primite (fara a fi deteriorate produsele sau ambalajul lor).

Contravaloarea marfii returnate se va plati in termen de maxim 30 de zile, fie prin retur pe card pentru platile online, fie prin ordin de plata in cont bancar.

Atentie! Noi vom imprima textul exact asa cum il aprobati deci verificati cu atentie sa fie toate numele si datele in text!


Politica de returnare

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Renuntarea la cumparare in termen de 10 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile calendaristice de la retur.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

1) Returul produselor nepersonalizate se face conform ordonantei nr. 130 din 31 august 2000 republicata in 2008 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, care prevede:
"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului."
"Art. 7 (1) Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor (..). "
"Art. 8 in cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator in conditiile art. 7, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator."

2) Pentru produsele personalizate, ordonanta nr. 130 din 31 august 2000 republicata in 2008 prevede:
"Art.10 - Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: (..)
...................................................
c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, (..);"


Politica de confidentialitate

Pentru a lansa o comanda prin intermediul acestui site, este nevoie sa ne furnizezi date personale, ca: nume, prenume, adresa, telefon, e-mail precum si alte informatii. Aceste date vor fi folosite pentru personalizarea si procesarea comenzilor sau pentru diferite anunturi (stadiul comenzii, confirmari de date) si mesaje de marketing.

Accesarea www.invitatie-de-nunta.ro implica acceptul utilizatorilor ca datele lor personale sa fie pastrate si prelucrate de Operator. Operatorul certifica faptul ca va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, a Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic, precum si a Ordonantei nr. 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta cu modificarile ulterioare.


Litigii

Termenii si conditiile de folosire se supun legislatiei romane. In caz de litigiu, se va incerca mai intai o rezolvare pe cale amiabila, in termen de 30 de zile lucratoare de la inregistrarea reclamatiei la sediul S.C. KARIN EVENTS S.R.L. In cazul in care nu se poate ajunge la o intelegere in termenul precizat anterior, va fi considerata competenta instanta judecatoreasca din aceeasi structura administrativa cu sediul S.C. KARIN EVENTS S.R.L.

Abonare newsletter